• Funkcionalūs, paprasti ir patogūs klientų savitarnos sprendimai, leidžiantys klientui patogiai ir paprastai prisijungti prie vartotojo paskyros, pasirašyti ir valdyti sutartį, deklaruoti skaitiklių duomenis, atlikti mokėjimus už suteiktas paslaugas, sekti mokėjimų istoriją, užsakyti papildomas paslaugas, pranešti apie gedimus ar siųsti užklausas.
• Komunalinių paslaugų teikimo įmonės gali patogiai valdyti teikiamų paslaugų apskaitymą, sąskaitų paruošimą ir jų duomenų perdavimą, sekti klientų mokėjimus, padengiant sąskaitas, delspinigių priskaitymus, atlikti visus skolų administravimo procesus, atlikti įmonės teikiamų paslaugų ar vykdomų darbų valdymą.
• Savitarna komunalinių paslaugų teikėjui padeda operatyviai reaguoti į užklausas, informuoti gyventojus apie gedimus, atliekamus darbus, neįprastas situacijas ir atliekamus tolimesnius veiksmus, realiu laiku stebėti situaciją, skaičiuoti laiko sąnaudas.
• Esant poreikiui kiekvienam komunalinių paslaugų teikimo įmonės darbuotojui sukuriamas prisijungimo vardas ir suteikiamos teisės leidžiančios ar draudžiančios vienus ar kitus veiksmus sistemoje.